1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, February 13, 2013

PANTAI BATU BURUK, TERENGGANU

 Tempat ini lah banyak menggamit kenangan antara aku dan kawan kawan. kat sini banyak mencipta memori zaman waktu persekolahan. indahnya bila di kenang. masih segar di ingatan, saat kami sama sama belajar kelas komputer, kitaorang akan tunggu bas kat stesen ni, banyak sungguh cerita di stesen ini. tiap kali aku melewati tempat ni, pasti kenangan lama akan singgah. 
 Turun dan snap gambar je la kan..hahahaha, tenit ni pulak layan je aunt berdua ni. ngan mummy lagi.hahaha..nasib la awak tenit.




 mummy..tolong saya, mata saya da pedih dah mummy....perut saya dah buncit dah pun mi...
 aku suka tengok si tenit semakin mesra dengan kawan kawan aku. moga anak mummy sentiasa berkeyakinan dalam apa yang dilaksanakan.
Kemesraan korang memang tak dapat disangkal lagi. tapi nasib baik kali ni tak nak ikut anty ina balik, mungkin sb kawan kawan ramai kat rumah.hahahahah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya