1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, February 14, 2013

PEMANDANGAN ALAM CIPTAAN ALLAH

Hijau itu sangat mendamaikan mata dan hati..........



 mi ni, asyik ambik gambar je..kata kata tenit kat aku. biasalah sayang...mummy kan pencinta alam...







 Bila dah masuk highway, hujan lebat membasahi bumi allah..sejuk sikit perjalanan, tap tak boleh laju laju yer incik suami, bahaya..ingatlah orang yang tersayang.
 Bulatan Jabor, nak masuk highway LPT dah..bendera bulan bertebaran di sekeliling bulatan.
Masuk karak Highway..jem pun bermula..lalalalala..sabar seyja, aku goyang kaki je, sian incik suami..

2 comments:

  1. Lain kali tgh jalan jam tu hiburkan suami yg sedang memandu..nyanyi2 sikit lagu hindustan bagi dia tak boring..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. da nyanyi dah..tp incik suami kata..nnti lg hujan.hihihuhu..so sembg je bg dia hilng ngantuk..

      Delete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya

 
All right reserved by ijamawar @copyright protected,Full design by:Izyanyancinnamon.blogspot.com