1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, February 13, 2013

@ SeCrET rEcIpe kuala TERenGGANU - rEUNION

 OUR dessert - indulgence choc
 Spring Roll

 peberet si tenit..
 yaya wif aunt ina dia lerrrr..dok gesel gesel ke aunti ina tu..


 sSibuk ngn gadget
  sSibuk ngn gadget
Perancangan tetap di teruskan walaupun kami bertiga saja. janji tetap ditunaikan. sebab bff aku silk a.k.a asilah sanggup balik dari sabah semata mata nak jumpa kami. kalau aku cancel, mau aku di singkirkan. hahahaha, itu ayat bff ma la, lau apa sikit nak reject aje kejenya. ok kawan, actually, aku rasa dah bertahun tahun aku tak jumpa silk. masing masing sibuk ngan keje, yang silk pulak mengajar jauh nun di sana.

Tapi plan kitaorang menjadi jugak, walaupun hanya kami bertiga je. janji jumpa, lepas la rindu dendam yang bertahun tahun. punya la lama, 10 tahun dah silk mengajar kt sabah, macam sekejap je. bila dah jumpa macam macam la story morry, dari perihal keje sampai ler ke hal peribadi. hahahaha. nanti aku sambung citer pasal dorang yer..banyak lagi gambar ni..hahahahahahh..to be continue....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya