1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Saturday, March 23, 2013

ANGKA MUMMY YANG BERGANJAK

Salam untuk bloggers yang aku sayang. dah dua hari aku tak menulis entry, dek kerana sibuk dengan tugas harian. ok..ok..aku tak nak bebel panjang sb hari ni hari lahir aku yang ke 23 ehhhh..opsssss...jangan lah mare...actually 33. angka ni hanya pertambahan saban tahun. hanya angka!!! entry kali ni hanya untuk aku wat ucapan saja ok. 

Terima kasih mak dan ayah, kerana melahirkan aku, mendidik aku dan mengajar aku. jasa mak dan ayah tak mampu untuk aku balas dengan segunung berlian pun. aku hanya mampu membalas apa yang aku dapat dari hasil dan keringat mereka. terima kasih mak dan ayah. pengorbanan kalian tiada galang gantinya. mak..doakan aku supaya aku sentiasa menjadi isteri, mummy dan cikgu yang baik dan penuh tanggungjawab. ayah..doakan aku agar sentiasa bersedia menggalas tanggungjawab yang sedang aku pikul.

Terima kasih untuk my other half@incik suami. terima kasih walid atas kasih, cinta dan pengorbanan yang tak berbelah bagi untuk mummy. terima kasih kerana sentiasa mengambil alih tugas mummy. walid..mummy mintak maaf yer, sebab tak dapat balik awal hari ni..ada tugas yang perlu mummy laksanakan. bukan mummy ketepikan family tapi tanggungjawab yang perlu mummy hadap. apa apa pun tq for evertyhing sayang. terima kasih kerana berkongsi kehidupan ini dengan mummy.

Terima kasih untuk insan yang aku anggap adik mAmaQ +Intan Carina . tq dik untuk kek yang sangat sweet. terima kasih ALLAH kerana kami masih bersahabat sampai sekarang. moga hubungan kasih ini sentiasa kekal. terima kasih juga bedah gebu yang sentiasa menjadi pendengar yang baik. tq dik..dan terima kasih untuk kema, azie dan semua student student aku yang sentiasa buat aku marah dan happy. actually, gelagat kalian mengajar aku tentang sesuatu yang sangat berharga. moga kita sentiasa dirahmati allah hendaknya.

terima kasih untuk semua kawan kawan yang sentiasa menjadi sebahagian dari hidup aku. i love u uolssssss.
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

 TQ UOLSSSSSSSS
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

balik dari opis, ada kek ni....tq walid...sorry mummy balik lambat...i love u sayang

3 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya