1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, March 8, 2013

BENGKEL PENYEDIAAN KERTAS SOALAN DAN SKEMA JAWAPAN. 1-3 MAC 2013

Selama tiga hari dua malam, aku dan rakan rakan pensarah yang lain, berkampung di awana genting highland bagi mengikuti Bengkel penyediaan kertas soalan dan skema jawapan peperiksaan siri 1/2013. 1 mac 2013, 8.30 malam, kami semua di beri taklimat berkenaan kursus dan juga portal pensyarah ASWARA. taklimat malam tu telah di briefkan oleh Pn. Nor, penolong pengarah HEA tentang penggunaan portal aswara. sebenarnya, aku jarang gunakan portal pensyarah ni, sebab aku selalu lupa username dan paswordnya, sebabnya adalahhhhhhhhhhh..hujung semester baru bukak, itupun nak isi markah pelajar-pelajar.hahaha. bila taklimat di terangkan dengan jelas, barulah aku ni...oooooooooooooooooooooooooooooooooooo..cam gitu, baru ler faham. apalah ko ni jaa weeiiiiiiiii. kesan metformin kot..hahahahahha.alasan sungguh la.
 Pn.Norazlen kita sedang memberi taklimat portal pensyarah
 Ini dia, orang kuat kursus ni. puan kushee..

 Prof.Dr.Othman Lebar. penceramah bengkel. 







Alhamdulilah. perjalanan bengkel ini berjalan dengan sempurna walaupun suasananya amat membekukan tulang temulang aku. walaupun badan aku ni berisi tapi boleh lagi la aku rasa sejuk yang amat kan. terima kasih pada bahagia HEA yang menyediakan kursus ni pada kami. banyak sebenarnya yang aku dapat belajar sepanjang kursus/bengkel ini berjalan, contohnya, bagaimana pengiraan markah secara sistematik. Penggunaan Taxonomy mengikut tahap kemampuan pelajar, penghuraian penyataan pada setiap soalan. mengenalpasti learning outcomes diakhir kuliah. pergggggg..hebat kan!!! tak leh cerita banyak..private and confindential (PNC ) hahahahah. kali ini aku lebih jelas dan faham. tq u prof Othman. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya