1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, March 10, 2013

HARI ZARA

 walid tengah kira duit.hahahahah..pantang jumpa la si zara ni.
 cukup tak tu walid??? satu pusingan ni RM3..
 dah tak peduli kat orang dah...khusyuk la konon ni ek!!!!!!!!!!!
 eh, mana gear ni mummy,macam mana zara nak high speed ni..alaaaaaaaaaaaaaaa
 ni pulak,ayooooooooooooooooooo...lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Selesai bengkel OBE, kami ke KLCC, nak bawak zara jalan jalan kat taman. sian gak kat dia, asyik asyik sebut nak gi taman jek. sebelum sampai ke taman, main dulu menda alah yang terpacak dalam KLCC NI haaaa..layan je la si tenit ni sorang.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya