1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, March 11, 2013

isNIN YANG SANGAT PENAT

 Hari ini saya sangat penat, hari ini saya rasa mau pejam saja mata. itulah kata kata yang detak detuk dalam hati ni, tapi tak mampu dan tak sempat. saya sangat penat bila 3 jam mengadap komputer non stop. itu boleh buatkan jiwa saya meraung!! tulunnnnnnnnnnnnnnn..i need fresh airr!!!!!!!!!!!!! kalau saya dapat buat macam pic kat atas ni, untuk 15 minit kan.
 sebenarnya mengadap pc dalam jangka masa yang lama, adalah tidak bagus untuk kesihatan. kerana ini akan membuatkan kita cepat letih dan mata kita juga akan letih. kita perlukan pandangan yang segar dan mendamaikan. tapi di opis, mana yang segarnya. makin senak biji mata adalah. faktor saya jadi lemah hari ini adalah PENGAMBILAN GULA YANG LEBIH DARI BIASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sekian terima kasih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bulan mac adalah bulan saya tak akan dan tak dapat nak tido lena. bulan mac ni program fakulti sangat padat. sempuk rasanya nafas ni. dari pagi sampai lewat malam, saya masih di opis, menyelesaikan tanggungjawab dan amanah yang diberikan. bukan saya bersungut dengan tugas yang diberikan tapi sekadar saya ingin berkongsi kepenatan ni dengan korang semua. itu saja. kita sambung di lain entri. selamat beramal.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya