1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, March 11, 2013

DAY OUT @KLCC Part II

 kami camping camping kat taman klcc. nasib bai cuaca tak panas. angin sepo sepoi bahasa melayu gitu. tengok si tenit ni..bukan main lagi. lapar agaknya..hahaha.
 walid ni, makan la dulu, baru la sibuk ngn gadget tu. padahal aku yang mintak nom telefon dari dia. baru nak ngap, mummy kacau pulak. si tenit dah abis 2 ketul fishball dah. mummy sibuk je snap pic.
 my zara ni actually tak sabar nak ronda ronda taman, tapi mummy paksa jugak makan dulu. sabar tenit. jap lagi ok.
 sushi..incik suami yang mula mula ajar aku makan menda alah ni. kalau tak silap masa tu aku ngandung. tapi aku tak leh la makan selalu, muak sikit aku rasa. tapi kalau jarang jarang makan tu, best la rasanya. yummy..aku suka tunaaaaaaa
 incik suami tolong langsaikan semuanya..hahahaha
 dia sudah taknak makan, sebabnya nak ajak walid dia jalan jalan la. bukannye leh nak lepaking lama lama sikit. mummy la..ada hati nak bersantai santai.
 readyyyyyyyyyy...time up mummy...
 muka tak puas hati. ajak walid tapi walid nak duduk n makan makan lagi. tapi last last zara jugak yang menang. walid mana la boleh tengok si tenit tu merajuk ke, menangis ke. cepat cepat walid akan pujuk. cikit cikit nangis.hahaha
 sedia...lariiiiiiiiiiiiii.....suka betul zara bila dapat gi taman, al-maklumla, hari biasa agak susah la bawak dia gi taman, balik dah lewat. time cuti macam ni lah dapat spent time betul betul ngan dia.
 taraaaaaaaaaaaaaaaaa....dah licin dah makanan kami..alhamdulilahh..grrrr

 zara...oooo zara...jenuh walid dia kejar..hahaha..takpa yang, kurus sikit..
kami.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya