1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, March 19, 2013

TAARE ZAMEEN PAR


4 comments:

  1. assalamualaikum..

    menitis air mata menonton cerita ni..
    segala-segalanya mirip kepada anak buah saya..
    sayang kerna tiada ya paham akan dia..
    kecewa sbb saya sendiri pon seperti mereka..
    hanya tahu menghukum...bukan membantu..
    salam perkenalan..
    http://nmalazamzuri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam @mentari alam lembayung.

    sedih kan cerita ni. saya pun pada mulanya agak panik bila simptom itu ada pada si kecil saya. walaupun masih di peringkat awal, tapi sy perlukan mental dan kekuatan yang kuat. saya pun doakan awak sentiasa kuat. mungkin kita boleh berkongsi cerita.

    ReplyDelete
  3. panggil saya mala..
    tu la saya kesiankan anak buah tu..
    saya tak tahu nak membantu macam mana lagi..sebab perant dia macam tak ambil kisah sangat pun..
    Anak ija yang perempuan tu k?


    ReplyDelete
  4. anak saya perempuan,zara namanya. mohon jangan disisihkan anak buah awak ye mala. bagi didikan yang sempurna dan sentiasa dekat untuk mengenali dia.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya