1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, April 3, 2013

AKSI BESTIE BILA POTONG RAMBUT

 tunggu turn nak potong rambut

 tutup muka la sangat kan..eira senyum je bila posing..
 bila dah bosan!!!!!!!!!!!

 mummy..zara nak potong rambut ni..rimas laaaa..zara nak buat style rihana..hahahahah...itu dialog mummy kat amoi tu
 cuci dulu sebelum potonggggggggggggggggg
 terus nak lelap bila amoi tengah cuci rambut.ayooooo..jangan tido lagi sayang...belum pun potong..rilex aaaa tenit.
 seyesnye muka dia..

 hai mummy


 eira time!!!


itulah gelagat dua bestie ni bila potong rambut, bukan main seronok lagi. 
dalam hati aku ni, sayang teramat sayang bila nak potong rambut zara, tetapi keadaan yang memaksa..hahahaha..maklumlah kan bila hantar ke rumah pengasuh, adalah binatang yang bernama solukutu yang menghinggap. aku ni kesian tengok dia rimas dan gatal. malas nak fikir panjang, aku bawak je dua bestie ni. senang bila rambut pendek. 

kalau si tenit ni suka ikat rambut, tak apa lah jugak,ni bila time nak ikat rambut, macam nak berperang jek. jenuh lah aku duk pujuk dia.

Pesanan penaja mencegah solukutu itu lebih baik dari membelanya!!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya