1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, April 15, 2013

BAZAR SENI @ DATARAN MERDEKA.

Inilah aktiviti aku dan kengkawan setiap bulan. kalau bloggers sekalian ada kelapangan waktu, datanglah kunjungi gerai kami di dataran merdeka. nanti aku hapdate tarikh untuk bulan depan ya. bazar seni sempena SEMARAK BANGSAWAN yang di adakan di panggung bandaraya DBKL. tunggu aku hapdate yer. jom layan pic snap by aku guna phone camera, lupa nak bawak my sweetheart canon la.


T-sshirt di print oleh my other half. selain membekalkan printing t-shirt, my other half ada menyediakan perkhidmatan insurans yang berbentuk khairat kematian. 


antara jualan kami..jom la support kami.


keropok lekor yang siap digoreng...sedap. kalau anda tak cuba, memang la tak tahu, kalau nak tahu, jom ke bazar seni.




intan carina tengah serius menata riaskan didi.


cik azie kita pun nak jadi human statue jugak minggu ni.hihihi.






gerai kami...jangan lupa, penuhi aktiviti sihat anda ke bazar seni di dataran merdeka. nanti hapdate tarikh kat blog yer. muahhhhhh..love uols.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya