1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, April 3, 2013

BILA BESTIE BERHUJUNG MINGGU














bila dua orang bestie dapat hang out, dunia ini ana yang punya!! itulah agaknya kata kata dorang tenit ni ek. yerlah, lima hari duk terkurung kat rumah pengasuh, sekali dapat keluar, bukan main lagi. walaupun saat ni, cuaca sangat la panas, tapi tenit dua orang ni gigih dengan aktiviti dorang. aku hanya memerhati je gelagat dorang. kalau larang nanti ada yang mogok pulak.

tujuan ke dataran bukan berjalan jalan pun. incik suami, mamaQBEDAH GEBU, kema, zirah camus dapat booth kat dataran merdeka sempena semarak bangsawan. so, kami bawak lah anak -anak ni sekali. kesian kat dorang..opss..kesian???? dorang lagi suka, lagi meriah hidup dorang. tak peduli pun panas terik tu. kami yang mak mak ni je tak tahan panas. hahahaa..panas la korang, tak percaya, tanya sama hati..apa sebab panas, nanti hati jawab, peredaran angin monsun. hihihi.

dari pagi sampai ke lewat senja, si tenit dua orang ni sangat gigih, langsung tak minum susu, minum air kosong dan makan apa yang kami makan. main pun pasal, susu pun lupa. hari dah senja, baju dorang ni, tak yah nak cakpa banyak la, basah dengan buble baloon tu. aku ni duk terpikir, manalah aku nak mandikan dorang ni. tiba...tibaaa...TINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG...AIR MINERAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. dua botol dah cukup untuk hilangkan lekit kat badan tenit ni..lepas mandi, minum susu..terus terlena..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. akhirnya..low sudah batery mereka. happy weekend.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya