1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, April 15, 2013

GADUH + BAIK = B E S T I E

Bila mummy dan mama kerja, maka anak-anak pun turunlah padang sekali. actually si zara ni tak berapa sihat lagi, masih lemah lagi. sekali bila dah jumpa bestie eira terus segar lah dia. bila dah jumpa, macam macam la ragam dorang berdua ni. elok elok main sama, gaduh, then salam mintak maaf, big hug. pastu sambung main balik, pastu gaduh balik.hahaha. sempat lagi aku duk ceramah kat dua budak tenit ni.
" zara..eira..kamu berdua kawan baik, bila gaduh, mesti lepas tu wajib salam mintak maaf,   tak kira siapa pun yang salah"
" ok.." jawab mereka.
entah faham entah tidak.
anak-anak dua orang sangat rapat, so ada lah menda menda yang mereka nak kongsi dan ada menda yang mereka tak nak kongsi langsung. itu yang masing masing  cakap " tak nak kawan"

perkara yang dua tenit ni nak kongsi.

1. air minuman.
2. makanan.
3. tempat duduk.

perkara yang dua tenit ni tak nak kongsi langsung.

1. gadget ( kalau nak tengok video atau main game).
2. barang mainan. 

itulah sebahagian hidup mereka berdua yang sentiasa merapatkan hubungan kami semua. kat bawah tu aku ada snap pic aktiviti mereka kat bazar seni. layannnnnnnnn..















2 comments:

  1. comelnya anak akak..
    dua-dua k anak akak..
    tu gaduh-gaduh manja je..

    ReplyDelete
  2. dua-dua tu anak akak k..
    muka sama je..
    sama-sama comel..

    dorang gaduh-gaduh manja je tu..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya