1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, April 30, 2013

HUJAN LEBAT+ DAN SEPAYUNG - THE LEGEND.


Salam untuk bloggers yang aku sayang. mula-mula..jangan dengki sangat la tengok pic aku ni yer.hahahahha. aku nak kasi bff aku jeles sikit je,sebab bff aku ni sangatlah meminati sifu legend ni.hahahahaha. bff..actually ada citer disebalik gambar ni tau.hahahahaha. tapi takda pulak orang amek pic aku time.hahahahah. 

Petang ahad tu,hujan turun dengan lebat yang amat. time tu ada preview pelajar diploma. so datin marlia antara salah seorang panel penilai. so nak jadi ceritanya, datin call aku mintak payungkan datin untuk ke black box( venue show preview ler) sebab hujan tersAngat la lebat. then aku pun pinjam la payung dengan sorang student ni. sesampainya kat parking, ohhhhhhh..datin datang bersama sifu la..aduyaii..hahahah..bff..jeng..jeng...aku citer la yer bff..hahahhaa..mula aku payungkan datin, lepas tu aku cakap kat datin..." datin..lepas ni saya kena payungkan dato' kan, hihihi. takda plak orang nak amek gambar saya ek" datin gelak besar. aku pun gelak besar.hahahaha..lepas tu kan bff, aku payungkan dato sifu pulak..hahahaha..kalau ada gambar aku dah sent kat ko bff, tapi apakan daya bukti takda.  hanya cerita je la bff. 


wif dato' sifu M.Nasir dengan T-shirtnya..hihihihi...


dato'sifu bersama pensyarah fakulti teater, ASWARA.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya