1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, April 2, 2013

I'M BACK!!!! + AL-FATIHAH UNTUK ARWAH KAK GEE


ehsan dari blog abang abil...al-fatihah untuk arwah kak gee.

Salam untuk kawan kawan blogger mahupun silent readers. sudah beberapa minggu blog aku bersawang dek kerana sibuk dengan menguruskan produksi untuk pelajar diploma teater tahun satu. aku tak mahu citer lagi pasal produksi aku dulu, sebab akan ada entry khas untuk itu. aku hanya mahu update, yang aku kembali !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihi..suka tak??? suka laaaaaaaaaaaaaa..plssssssssssssss...at least korang boleh la tahu kan, aktiviti terkini dan terbaru dan terrrrrrrrrrrr laaaaa..

kesempatan ini aku nak ucapkan salam takziah juga untuk kawan blogger aku iaitu abang abil warkah buat isteri yang baru kehilangan isteri tercinta pagi tadi ( 2 april 2013). untuk abang abil, evendo kita just kenal dalam blog dan fb, tapi saya terasa kehilangan arwah kak gee, sebab saya ada berjanji untuk melawat abang abil dan arwah, tapi dek kerana tuntutan kerja yang sangat cemburukan saya, saya tidak pernah berkesempatan untuk melawat. maafkan saya abang abil sb tak sempat untuk ziarah kak gee.

aku dapat berita pemergian kak gee pun dari fb. sedih, sebak tetapi itulah hakikat yang perlu diterima. aku doakan abang abil sentiasa tabah. tabik spring untuk abang abil. kak gee sentiasa kenang jasa dan pengorbanan abang abil. 

Al-fatihah untuk arwah kakgee..moga tenang disana.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya