1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, April 21, 2013

ZOO NEGARA PART III


apalah abang ajim ni tak tengok camera..love u all


tetap si ajim ni tau...
my family..

si zara ni asyik nak dukung je dari turun tram..gara gara takut kat harimau yang mengaum...hahahaha..
sian aunty tengok muka ajim ni..orag tak sihat...


kuat tu peluk walid..takut ular yang ada dalam cermin..hahahha..nasiblah walid tu yer..



nape sayang, muka tu risau je. kata nak tengok haiwan, tapi penakut!! hahaha..bila mummy gelak, mummy yang kena marah ngan si tenit ni.


walid sedang explain sesuatu kat gf dia.


muka walid yang kepenatan, mau tak penat, sepanjang panjang berjalan nak berdukung..sori darling..kiri kanan tanga i ni dah penuh.hihihi


uhukkkk..kena tinggal ngan walid..siap lah ibu yer..nak suh ibu dukung la tu. tak yah nak manja la sangat anak. 


zara: walid, angan ara atal. akit
walid: meh walid tengok.
so sweet..


abang ajim dah kepenatan. kesian sungguh aunty tengok ajim tau... sikit lagi ajim...


yeayyyyyy..baru nak berjalan....gud gurl kan anak mummy


mummy..ara enat la mi...

2 comments:

  1. Ahad minggu depan saya pulak nak ke Zoo tu..

    ReplyDelete
  2. abg abil gi jenjalan ke atau ada kerje kt sana.lau ada talk.sy nk gi laaaaa

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya