1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, May 20, 2013

AGAIN!!!


Bukan nak mempamerkan apa apa pun, sekadar menulis untuk kenangan bila zara besar nanti. baru dia tau apa yang mummy dan walid dia buat. kalau korang meluat, scroll je laju2.hahahaha. kisah kami takda apa yang menarik pun. Tapi untuk aku kisah cinta kita banyak ranjaunya sayang. tapi kita tak pernah lelah untuk hadap semua ni. ada rajuk, ada tingkah yang kurang senang, ada hati yang kosong. segala macam yang ada dalam hubungan ni. walaupun walid sangat pendiam dan kadangkala mummy akan menyoal macam -macam perkara, ibarat pegawai polis kat kaunter pertanyaan. hahahaha. walid tetap suami yang penyabar dan awesome!! 


Walid..pinjam kan bahu walid tau. mummy nak sentiasa ada untuk mummy. walau dalam suka ke, sedih ke, mummy tetap nak bersandar kat bahu walid. 
walid..bila mummy tau, yang muumy ni disahkan kencing manis, mummy stress sangat, rasa nak marah, rasa nak pecah kepala pun ada. macam-macam jugak la mummy pikir. bila mummy ngadu kat walid, walid cool je!! sampai dalam hati mummy ni terdetik, " walid ni tak sayang mummy ke". sampai macam tu tau mummy pikir. sampailah walid balas, " jangan stress dengan penyakit!! redha dan banyakkan amalan, insyallah allah sentiasa melindungi, kalau sampai masanya...kita kena ucap alhamdulilah, sebab kita dah berusaha selama ni". mummy nak nangis, tapi mummy malu gak time tu.hihihihi. insyallah kan walid, mungkin bukan sekarang rezeki kita untuk dapat second baby, mana tau, hujung tahun ker, next year ker. kan..kan..mummy taknak berharap sangat dah, mummy takut keciwa..hihi..cuma mummy tak akan jemu untuk meminta pada ALLAH. aminnn.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya