1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, May 8, 2013

ELECTION DAY!!!!!!!!!!! 5 MAY 2013


Hari Yang di tunggu oleh semua rakyat jelata. ini pusat mengundi aku. Lai meng school, jalan ampang. tak tau ker?? depan zouk club!! eceh baru tau. konon la korang ni.hihihi. jangan mare. just kidding! budak yang baju pink ni takda kena mengena ngan aku ok. 


"eh tu siapa zara!! yang baju biru tudung kelabu tu," 
"yuyun la mummy"
menjerit zara tengok yuyun pun beratur untuk membuang undi.

lelaki yang baju putih ni adalah PARTI BEBAS (KUNCI)hahahaha - i love u sayang!


tenang sahaja.


wah..suprise, terserempak dengan penulis tersohor dan juga  penganalisa poilitik untuk pru13. Dato Johan jaaffar penulis karya ASIAH SAMIAH. KARYA yang mengatakan kebenaran! 



Perayu-perayu Undi.


Tanda aku sudah menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia.


PUTRAJAYA. MERCU KEJAYAAN MALAYSIA.

suara hati: ada sesuatu yang terbuku dihati, ingin aku berkongsi sesuatu tapi bukan di entry ini. tunggu!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya