1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, May 28, 2013

FONDANT CAKE PRINCESS BUATAN TANGAN DR.AMIRA!!

Mula-mula nak tempah je kat kuantan (kawan my sis) tapi kata angah (dr.amira) kawan umi dia balik kampung. so aku takda la ralat sangat pun..tapi angah yang beriya nak buat cake fondant untuk zara. so aku ok je. sebab aku selalu percaya yang angah sentiasa impress dengan apa yang dia buat. angah seorang yang sangat confident dan positif sebab tu la, apa saja hasil tangannya pasti awesome!

balik je dari hospital pagi sabtu, terus masuk dapur, membaking cake untuk zara. aku tolong tengok saje, sb badan masih lemah lagi. hanya mampu snap pic je.hihihi. tq u so much my niece!!

cake ni nampak manis sebab fondant tu, tapi isi dalamnya tawar..sebab dr amira a.k.a ni tau, ramai yang berpenyakit . hihihi. aku jamah sikit sebelum kek ni dihias. tak berani nak melantak seperti sebelum ni...jom layan..







dia paling happy!!!!! dia sangat teruja!!!!...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya