1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, May 8, 2013

KEGEMARAN DIA.

Selepas melawat sorang teman di IPR KUALA lumpur, hujan turun sangat la lebat. perut kami berdua ni dah membunyikan lagu keroncong dah. mau taknya, tengok tengok jam dah pukul 3.30 petang. fuyoooo, kami breakfast jam 8.30 pagi tadi. caya lah korang ni. tu yang kebulur tahap gaban. 

my incik suami tu ajak makan kat el-edrus lagi, suka benar dia makanan arab ni. aku pun ikut sejya la.hahahahah..sekali sampai wangsa maju, el-edrus tutup la. balik mengundi la kata incik suami. 
stereng berpusing, kita gi makan hadramawt la. nak jugak tu. hihihi. layannnnnnnnnnn.


ini dia LAMB MADGHOUT! 
kami share. sebab nasinya banyak!

 inilah kegemaran dia! insyallah lau ada kelapangan dan rajin tahap gaban, mummy belajar buat nasi arab ni!


seronok tengok dia makan!


lamb kebab! aku punya. diet ker??? hahahaha


Alhamdulilah..rezeki allah. bila dah kenyang, mula la rasa nak terbaring la/ tengok la incik suami tu. kenyang yang amat dah.

sekali sekala layan nasi arab ni memang nikmat..tapi pada yang berpenyakit tu, jangan amalkan.hahahahah..boleh nak makan, tapi mesti dalam kuantiti yang sedikit ok. yang sedap itulah penyakit!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya