1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, May 28, 2013

MUSIM PANAS+AIR NYIOR!!


Pokok nyior kat tepi rumah my kakak..banyak sungguh buahnya. ini idea aku la..suh my incik suami kaitkan kelapa muda ni. kena lah dengan cuaca yang panas di kuantan ni. 


tu dia..my incik suami tengah duk mengobek-gobek itu nyior..


wah...Ayahanda aku ni tok mandor sungguh la..tolonglah wahai ayah, kesian incik suami tu..nak terburai urat perut.


Ayahanda tolong kikis isi kelapa seyja.huhuhu.. yerlah..ayahku dah penat doh, sepagi duk mengerjakan laman kakak aku ni, orang tua ni bukannya boleh duk diam kalau datang rumah anak-anak. dia dah terbiasa berbakti pada tanah. kalau duduk diam, ayah akan demam!!


menantu tengah mengobek nyior, ayahanda tengah mengikis isi isi nyior dan abang aku yang tak habis-habis mengunyah.hihi.



nah...ini dia anak yang mencari bapaknya!!!!!..nenek dia gelak je kat belakang tu.haahahha...

2 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya