1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, May 7, 2013

V I S I T A Y A H M E L A T I


first time jumpa melati. zara nak say hai kat melati tu. siap mintak mummy snap gambar dia tu. 


 xoxo melati



"jom melati, pimpin tangan zara!" kata anak kecil aku. hahah, tapi melati tak layan. hihi..melati baru bangun tido la zara, so mood dia kurang stabil lagi.


Melati


zara ni tak abis abis nak posing, aku pulak suka snap gambar dia kan. sesuai la korang berdua.hahaha. tapi ikut mood dia juga.


" siapa nama awak yer? akap lah, mana mak awak?" hahaha..bertubi-tubi soalan dari zara, tapi melati ni jawab dalam bahasa gibrish. hahaha




jom la melati kita main!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya