1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, June 23, 2013

BILA ZARA BELAJAR

Lepas makan malam, si zara ni dah bukak buku warna warna dia dah. tandanya apa?? tandanya aku kena la join dia sekali, kalau tak merajuk la jawabnya. sensitip ini budak!!


sebelum mewarna, aku akan tanya zara
mummy : ini warna apa zara?
zara: arna uning mummy.( pelat)
rara nak acah pencil lu.
mummy: ok.
alhamdulilah, zara dah mula mengenali warn, cuma sebutan nya agak pelat untuk setengah perkataan aje la. ada perkataan zara boleh sebut penuh. hurm..dont worry jaa..in progress ok!!

ish masam pulak dia, bukan main beria mintak mummy snapkan gambar dia, tapi bila snap serius pulak muka. takut mummy tau.


pekakas zara. alhamdulilah..pandai dia gunakan barang-barang ni, tapi ikut mood jugak..kalau datang moody, kasi je sepah, pastu tertido dalam timbunan pensil warna tu..hahahahha..takpalah anak..yang penting, zara tahu nak gunakan itu semua kan.


mummy pun, snap gambar pun terbalik!!!!!



muka zara tak puas hati sebab pensil warna dia masih tak tajam lagi. adusss..sabar je lah dengan ragam dia yang bikin aku nak gelak tau. bila gelak nanti tak pasal pasal aku kena sound ngan zara. selamat mewarna anak...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya