1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, June 16, 2013

FRIEND+SHIP+...........??? GONE OR DONE?


Salam untuk sahabat..malam ni aku nak coretkan sesuatu buat kamu. aku tahu kau antara silent reader blog aku kan. thanks sebab sentiasa support apa yang aku tulis, tapi dalam masa yang sama kau seperti gunting dalam lipatan. adussss..pedih babe..kau buat aku camni. okeh, first of all, kau memang dapat rasa aku nak unfriend KAu dari FACEBOOK, kau tau tak sebab apa?? sebab semua status kau amat memeritkan jiwa aku, kalau aku tak baca pun, kengkawan kita akan bagitau aku.

babe..sebelum sempat aku nak unfriend ko, ko block aku terus kat fb and group whats app..owh tq babe. aku tak tahu apa yang kau nak dengkikan sangat dengan aku yer. babe..actually..kehidupan kau lagi beruntung dari aku, kau punya segalanya, kau dapat apa yang kau impikan selama ni babe, cuma allah masih belum kurniakan rezeki yang satu itu untuk kau. allah nak kau sabar je, bukan dengki dengan apa yang aku ada.

babe..sorry ye, aku hanya luahkan apa yang aku rasa kat blog aku. takda apa aku nak aibkan kau pun, semacam mana kau aibkan aku kat status ko, kat depan kawan2 kita bila korang hang out tanpa aku. babe..apa masalahnya aku pun tak tahu. kalau nak ingat pasal I S h..heyyyy..itu cerita lama la..takkan la ko masih ingat dan tak leh lupa. babe..kita semua dah ada kehidupan masing2 kan,so?? aku sendiri tak tau dan aku malas nak tanya kau babe, sebab aku pernah tanya hal ni dulu dengan kau, tapi kau jawab 
"nothing ija! i'm ok"
so kalau ok, kenapa kau perlu berbahasa yang macam tu dengan aku babe.

babe..aku tulis kat blog sebab aku nak kau faham dan sedar apa salah antara kita. sebab kau sendiri taknak jawab apa apa dari aku, alhamdulilah kau dah block aku kt fb, sebab aku tak perlu baca status yang buat kepala aku semak. aku penat dah dengan sikap hipokrit kau babe. babe..sudah-sudah lah cari hal dan nak dengki dengan apa yang milik orang, sebab apa yang ada sekarang, lebih dari segalanya. kau salah orang untuk kau dengki babe. kau lebih hebat dari aku kan, lebih dari semuanya, so apa yang kau nak takut?? aku hanya ada kehidupan yang baik dengan anak dan my other half. itu saje..syukur alhamdulilah.

babe..
aku dah maafkan kau dunia akhirat, so kau pun ampunkan aku, kalau aku ada salah dan silap. mungkin ini noktahnya. babe...aku tak mau ada aura negatif dalam kepala otak aku ni. so aku doa yang baik -baik aje untuk ko babe. kalau ko rasa satu hari nanti aku mesti ada kat sebelah kau bila ko susah ke senang ke, pintu aku sentiasa terbuka pun untuk kau, cuma aku harap, tutuplah cerita lama, jangan timbulkan cerita baru, jagalah bahasa kau babe, sebab kadang-kadang kita tak tau orang yang kita nak bahasakan tu tengah moody ke apa ke. itu untuk peringatan aku jugak. maafkan aku babe, sebab merepek dalam blog aku ni. 

babe..
moga kehidupan kau sentiasa dipayungi rahmat ilahi.

2 comments:

  1. i told u already kan. biarlah dengan labu labunye ija. yg penting kita tak aibkan org. actually my husband told me about someone yg dia sembang.huh sadis la dia tu ija. now..lega tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lega sangat hana,tq u so much dear.biarlah di, i tak larat nak layan ragam dia dah.

      Delete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya