1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, June 10, 2013

G E M U K !!!!!!

sambungan dari entry di bawah yer. 

G E M U K !!!! Nadanya menyindir !!! dah Mak bapaknya GEMUK macam mana si anak nak KURUS!!

Kau cakap kat aku seyja..tak yah nak cakap kt MY OTHER HALF AKU sekali. faham. ini kali yang ke berapa ntah mulutmu yang lancang itu. 

sudah-sudah la ya. aku harap ko move on la dari tabiat tu, sebab takut gak kalau orang dah mula tak senang dengan bahasa kau. ok tak?? maaf?? aku da maafkan. mungkin itu cara kasar kau tapi jangan nak babitkan my other half pulak sebab my other half tu tak pernah berbunyi pun pasal kau ok. 

fuhhh..lega..YA allah..ampunkan dosaku..bawalah aku pergi jauh dari dia, itu lebih baik.

2 comments:

  1. pedulikan lah apa orang nak cakap ija...kalau makin dilayan makin menjadi...diamkan dan banyak kan bersabar...lambat laun dia sedar sendiri...

    *jemputla singgah ke blog sy ye..
    salam perkenalan drpd sy utk Puan Ija ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan leyza jamil. tq u yer..nanti blogwalking. keep in touch.

      Delete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya