1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, June 17, 2013

KAMU ADALAH LELAKI YANG HEBAT!


Ayah...
Pastinya aku tak perlu tunggu hari semalam, 
atau hari ini untuk aku
ucapkan..SELAMAT HARI BAPA
kerana, setiap saat aku 
menghargai jasa, kasih dan keringat
yang ayah buat pada kami.

ohhh..Ayah..
Tiada ungkapan yang sangat bermakna
untuk aku titipkan buatmu ayah..
mungkin ucapan TERIMA kASIH
 pun tidak dapat membayar setiap keringat
yang telah ayah lakukan..

Ayah..
kamu adalah lelaki paling hebat
kamu sentiasa tenang mendengar setiap telahan dari aku
HUBUNGan kita sangat rapat kan ayah, dari aku kecil sampai sekarang, kamu masih anggap aku kecil!!hurmmm..
arhhhhhh..malas nak tulis panjang2..ini bikin gua menangis!!! 
aku sayang kamu AYAH!!!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya