1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, June 3, 2013

KE KUANTAN LAGI !!

Minggu pertama June, kami balik ke kuantan lagi. ada app dengan dr. amira. sambil-sambil tu boleh cuti cuti malaysia dan rehatkan badan ku yang berangin dan tak berapa nak sihat lagi ni. 

aku bertolak awal pagi sabtu, sebelum subuh, ikut my incik suami la. time tu mata dia sangat segar untuk memandu. bangun je tido, perut aku mula berkeruttttt..lapor ler. semalam tak makan apa, ini lah yang salah ni, jangan biarkan perut kosong sebab perut aku ni akan menampung ubat-ubatan yang banyak. my incik suami kata, pagi-pagi ni kita brekpes mcd seyja la, tak kan nak makan nasi lemak. hahahaha.sindir nampak!! huhuhu.

si tenit? dia dah bangun dah awal tadi. so..perjalanan kami tak sunyi la, sebab penghibur hati tu tak tido, sibuk bercerita macam-macam pada kami. citer yang paling best, dia sentiasa ulang cerita rapunzel yang dia tonton. siap buat dengan aksi lagi macamana mak rapunzel yang tua itu jatuh dari menara yang tinggi. hahahaha. keep up gurl. mummy dan walid sentiasa mendengar walaupun berulang kali, tapi version masih sama. 

sebenarnya seronok memulakan perjalanan awal pagi, dan buat pertama kalinya aku tak benarkan my incik suami pasang aircond!! badan aku sangat sengal sebab menahan kesejukan. aku tak sempat nak snap pic kabus di awal pagi merentas lebuhraya. hanya ada snap aku dan tenit je.hihihi.


muka semenyeh di awal pagi..hahahaha..


dia tido sekejap je dalam kereta. masa ni dah nak hampir sampai ke kuantan.


mummy..amek la ambar rara..dengan pelatnya la...


alhamdulilah..perjalanan kami selamat ke destinasi....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya