1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, June 7, 2013

LUARAN TAMPAK BIASA TAPI DALAMNYA??? SEDAP!!

Ini adalah karipap. takkan tak kenal kan. hihihi. ok..karipap ni sedap tau, tak caya, datang la cafe ASWARA kat jalan tun ismail tu semata-mata nak makan karipap sedap ni.uollss..jangan pandang pada luaran karipap ni jek. memang luarannya tak berapa nak cantik sangat, asal boleh jek mak cik cafe ni kelepek kan karipap ni, tappppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nah amek!!! ya ampun..sedapnya inti karipap ni, kalau di makan panas-panas lagi awesome, di temani pula MILO KOSONG PANAS OR SEJUK!!! PERGGHHH..meletup. opsss..milo kosong tau, no sugar..no milk!!!! 

suara hati: ni nak promote kat korang jek, adalah jugak makanan sedap kat cafe opis aku ni ha!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya