1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, June 5, 2013

MUMMY & ZARA BERCANDA DI PANTAI


Nikmati keindahan matahari pagi. subhanallah..indah sungguh ciptaan mu YA ALLAH


dia saje je jalan slow-slow sebab tahu mummy tengah snap pic dia.


Andainya aku mampu berenang hingga ke lautan...


saya suka pantai la mummy!!


aku suka kan kedamaian ini..jauh dari manusia-manusia yang suka menilai kisah silam yang pahit. jauhkan lah aku dari sangkaan itu ya allah. walaupun hal aku di sebut-sebut,aku doakan yang baik-baik aje untuk dia.


kerana dia aku sentiasa berfikiran positif! Anugerah ALLAH yang sangat bernilai.


banyak ranjau dan onak yang perlu aku hadap, tapi alhamdulilah..dari jatuh, aku merangkak untuk bangun....lebih berhati-hati untuk melangkah..


dia terus memandang ke bawah, mencari tapak tapak yang perlu dia lalui...


sihat sungguh saya ni kan mummy?




sepagi di black stone beach sungguh mendamaikan dan sangat tenang. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya