1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, June 10, 2013

S A B A R W A H A I H A T I

Selamat malam zara..selamat malam my other half. kalian adalah kecintaan aku. malam agak dingin malam ini, seperti memahami hati dan perasaan. Bila hati mula bicara tentang kesedihan, pinjamkan aku bahumu walau dalam lena. haissshh..Tidolah cinta..nanti esok kita bicara. biarkan malam ini aku bicara pada bulan. TALKING TO THE MOON!! 

Oh bulan!!!! apa salah aku dalam persahabatan ini. dari dulu sampai sekarang, ada saje perkara yang menyakitkan. mungkin sampai masanya aku berundur dari istilah ini??? ikut hati..boleh saja..ikut akal..biar lah kau dengan cara hidup kau. mungkin kau senang dan bangga bila perlekehkan orang. itu memang sikap semulajadi kau?? atau kau nak sembunyikan kelemahan diri sendiri.

Hurm..kali ini aku pedih+sakit=malas nak layan. aku ignore saja sebab kalau aku balas, lain jadinya nanti. so aku doa yang baik saja untuk kamu. oooo..mungkin kau tak pernah rasa peritnya perjalanan hidup kau kot sebab tu kau mudah mengadili orang dengan side yang negatif. mungkin benar atau salah tekaan aku. cukup-cukuplah menilai orang dengan pandangan mata dan hati yang serong. ingat tu kawan. ALLAH marah tau. nanti dia sekat semua yang kita ada.

Ya..aku akui, perjalanan hidup aku tak mudah. dalam soal cinta apa lagi. tapi Alhamdulilah, allah jodohkan aku dengan insan yang sentiasa memaafkan kisah silamku tanpa sedikit pun ada rasa jijik dengan aku. aku tak nafikan kebenaran yang kau lemparkan. aku pun bukannya baik, penuh dengan sejarah yang pahit tapi untuk mengkhianati tali persahabtan itu jauh sekali. Hurmm..aku maafkan kamu untuk selamanya. janganlah jengah dan selak lagi masa lampau aku. 

itu saja untuk malam ini. selamat malam wahai cintaku..selamat malam wahai teman...selamat malam wahai dunia.

2 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya