1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, June 9, 2013

SUNGAI PANSOON SUNGGUH NYAMAN!

Hari sabtu 8 jun 2013, hari minggu ler, tapi aku still bertugas tapi malam la. last show untuk peta 2013. so rehat sikit la kan di siang hari. boleh lah bangun lambat sikit.hahaha..konon la, tapi apabila si tenit dengan si walid datang mengacau aku yang lena krozzzzzzz. 

" mummy angunlah..dah siang..angunla mii"

berkali-kali si tenit zara ni kejutkan aku, al-maklumlah semalam kan balik lewat. hey jaa!! itu semua alasan laH!!

Maka bangunla si mummy ni dalam mata yang macam nak terpejam lagi.hahaha..tapi bila walid cakap ajak makan, terus cerah biji mata. itu tanda mata yang terpejam nak skip masak lerrrrrr. hahahaha. dengan sepantasnya aku bersiap. brekpes time!! yeayyy!!

Lepas brekpes, my other half a.k.a walid bawak kami jenjalan ke hulu langat. menjelajah hutan katanya. wahhh..aku suka..suka sangat. aku suka berjalan..mengembara..tapi kekadang kengkangan masa itu yang pertama terpaksa aku hadap. 

hurm..korang layan je la gambar ni ek. kalau nak join aku picnic..jommmmmmm...tinggal je kt komen tu, lau tak berminat, ignore seyja!!











2 comments:

  1. oh mai gaddd...!!apakah itu zara..?????perut berlapis2 mcm kek lapisss....!!ohhh...tiidaaakkk...!!jom pkai felinna inch loss...kahkahkahhhhh!!!
    jom jenguk blog Bedah Gebu plak ek....heheee...
    http://musicakustiqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hshshs..psksi minysk telon je zara.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya