1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, July 23, 2013

ALHAMDULILAH..SAYA DAPAT TAWARAN!!

Salam Ramadhan..

Alhamdulilah..sujud syukur Ya allah, permohonan aku untuk menyambung pengajian ke peringkat MASTER berjaya. aku nak share kegembiraan ni dengan semua kengkawan aku dan bloggers semua. happy gileeeeee.  moga Allah permudahkan perjalanan aku sebagai pelajar dan juga pendidik. support aku tau kengkawan.

ini bukan nak menunjuk, kata bro hasrul kita berkongsi sedikit kejayaaan ini dengan yang lain. kerana kalian juga menjadi sebahagian inspirasi aku untuk terus menulis, samaada secara santai ataupun berbentuk ilmiah. sebab aku tau perjalanan dalam menyiapkan MASTER bukanlah satu hal yang mudah. 

DOAKAN SAYA YE kawan-kawan. saya mulakan langkah ini dengan bismillahirahmanirahim..




6 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya