1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, July 4, 2013

BILA PERANGAI M A L A S !!!!

Salam petang khamis pada semua readers yang gue sayang. hahahaha. mesti korang pikir aku ni annoying gile sebab aku gantikan AKU tu pada GUE! suka hati gue la. janji gua tak sakitkan hati korang kan. ok bukan nak isukan pasal tu pun. lets!!

Bila penyakit M A L A S ni datang, maka jadilah macam ni. ini lunch dan minum petang aku untuk hari ini. BUKAN DIET OK, tapi M A L A S nak menapak ke cafe nun dihujung dunia.



Nescafe 3+1 seeyja = bukak+bancuh+minum= sedap kan!


Roti Gardenia = belum expired lagi. kalau DIET MAKAN SEKEPING SEYJA, ni gue makan nak habis satu bungkus. hahahahahahha. 2 KEPING ROTI BERSAMAAN SEPINGGAN NASI!! ada ke gue kisah??? kena juga kisah kalau nasi tu, almaklumlah gue pesakit KENCING MANIS TYPE 2. HIHIHI.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya