1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, July 8, 2013

BLACK STONE AGAIN!!


Di pantai black stone di pagi sabtu. eh..tak kelihatan pun batu-batu hitam ni!! rupanya air pasang. ouch sangat bahaya kalau mandi. kami datang awal pagi sebab nak melihat sunrise, tapi cuaca pagi sabtu sangat mendung. hurm.. takpa mungkin bukan rezeki kami nak melihat cantiknya sunrise.


Inilah menda yang dia bodek mummy semalam kat TC. akhirnya zara dah tak geli kat pasir dah!! bagus nak. kita ni orang kampung tau. dulu mummy ni selalu ikut tokki gi kebun tau. kata orang, " berbaktilah pada tanah, nescaya ada rezekinya".


inilah menda alah yang dia dapat setelah berjaya membodek mummy!
alangkah seronok kan nak, kalau kat kuala lumpur tu ada pantai, hurmmm..PANTAI DALAM ADE LER!!!


Jauhnye termenung!!


dia marah mummy candid gambar dia!!!


walid....jangan inggal rara!! kata si kecil ini.


"mummy, rara nak wat umah-umah, meh lain main dengan rara." bebel dia pada mummy!



senangnya dalam hati, dapat main pasir!!!!!



yehaaaa...mummy sudah turun padang!!


sudah lenjun!!! dia biarkan ombak menyimbahi badan dia. seronok sungguh dia yer!!
TAK NAK BALIK OK!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya