1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, July 17, 2013

MAYAT BAYI LAGI!!!!

sAlam Ramadan 

Inilah berita yang paling AKU TAK GEMAR! sakit jiwa, rasa nak meraung! rasa nak ...hurmmm..ya allah, kawal jaa..bulan puasa ni. hurm sabar.

APa salah dia ! sanggupnye seorang ibu  biarkan anaknya habis nyawa dan tinggalkan di masjid, lepas tu boleh pulak letak nota dan duit rm 50! 

Ya allah..kau berikan hidayah dan petunjuk pada si ibu itu Ya Allah.

Hurm..aku ni, berusaha keras untuk dapatkan zara adik, tapi dorang ni suka suka je buang anak! isskk..taknak komen panjang2, nanti buat aku sedih. 



2 comments:

  1. sama-sama kita doakan agar mereka yang buat perkara ini akan dijatuhkan hukuman yang setimpal... makin menjadi-jadi sekarang ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup hope so. dah melampau sangat sekarang ni kes mcam ni. menyakitkan jiwa

      Delete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya