1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, July 9, 2013

PETI AIS AKU BUAT PERANGAI!!!

gambar ini aku kidnpa kat pak cik google sebab tak sempat nak snap, tapi rupa gini ler peti kesayangan ku!!!

Peti ais aku buat hal di awal ramadhan ni. aduss sabar sungguh la. time aku ada mood yang paling rajin nak masak sahur pertama ni, boleh buat hal pulak.

Fius bahagian atas sudah terbakar! so yang bawak saje yang sejuk beku! ishhhh..bikin aku geram je tau. my other half dah panggil tukang repair, tapi kata tukang itu, peti ais ni kena angkut kedai la untuk repair. adusss..seksa sungguh sebab terpaksa mengeluarkan bahan-bahan yang sedia ada. hurmm..tumpangkan saya peti ais anda wahai jiran?? hihihi.

my other half cakap, dalam dua hari baru siap! maknanya, hari khamis ni baru ok. so makan kedai la kan!! alasan atau apa ek??? hey..bukan alasan la. ni kes berat! PETI AIS HANTAR REPAIR. jumpa khamis ye peti kesayangan ku.

2 comments:

  1. Jaa, samalah dulu peti ais kak lenny pun meragam. Memang kena hangkut ke kedai jawabnya hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kak, memang kena hangkut, seba takleh repair kat rumah. aduss, stress stul la, nasib baik khamis ni dah boleh amek.

      Delete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya