1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, July 17, 2013

SIAPA YANG PONTENG PUASA NI HA???

AWAS!!! ANDA SEDANG DI PERHATIKAN!


7 comments:

  1. la ada jugak yang ponteng puasa ? dah besar2 ishh

    ReplyDelete
  2. suasah sangat ke nak puasa? .islam kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan pak cik lie, bukan susah pun nak puasa ni kan. tapi itu semua datang dari diri sendiri. hurm..moga kita sentiasa dipelihara allah.

      Delete
  3. mmg tak taku dengan hukuman tuhan nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. org macam ni memang tak takut lgsung mr.bahrain.

      Delete
  4. kat klcc lagi best. budak2 sekolah siap hisap rokok kat tempat terbuka lagi.. dah hilang rasa hormat kat orang lain

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya