1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, August 27, 2013

open HOUSE ASWARA 2013

assalamualaikum...

semalam 26 ogos 2013 bersamaan 19 syawal, ASWARA (opis aku ler) mengadakan rumah terbuka bagi meraikan 40 anak yatim dan juga semua kakitangan ASWARA DAN badan badan kerajaan.

Majlis kali ni tak meriah sangat sebab sekarang ni masih lagi dalam cuti semester, so bila tak da penglibatan student, kurang la meriahnye kan. Tapi pasukan kami tetap meriah jugak..hahaha..jom layan...

 Ini oficemate. officer dance department. yang menariknya, baju dia sama pulak dengan scarlet dan skrting meja untuk jamuan.hahahaha..cool babe.

 yang ini bahagian rendang daging, rendang ayam, lemang, ketupat. rendang daging sangat best ok!! di akhir jamuan, ramai yang membungkus, sebab banyak yang tak habis, tu aku cakap, kalau ada student meriah, sebab semua licin..seronok, tapi tak apalah takda rezeki mereka la tu.


 muka muka yang sedang menunggu kambing!!!!!

 nasi briyani ayam!

 ini yang first aku makan.hihihihi..kasi naik sikit darah tu kan..hahaha..dont worry my other half, under control lagi mummy ni.

 ini second round

 bersama rakan-rakan sekerja

 karipap ini rasanya sama macam curry puff yang dekat IKEA TU. sedapppp..walaupun luarannya nampak tak berapa, tapi sekali makan, fuhhh..sangat lazat. tak menyesal aku tapau 3.hihihi.

 wif dekan dan rakan-rakan pensyarah ASWARA. seperti kanak-kanak riang aje kami ni. tapi dalam hati, banyak nya perkara perlu diselesaikan sebelum semester bukakn 8 september ni. pikir kerja tak akan abiskan?? so rest untuk a few hours.



korang kenal siapa dia?? Ahmad Yatim Talib. pelakon dan juga Tenaga pengajar theatre. beliau guru saya waktu diperingkat diploma. dan sekarang kami memikul tugas yang sama, membimbing dan mendidik anak-anak seni persembahan yang memerlukan ilmu teori dan juga praktikal.

Terima kasih cikgu Ahmad Yatim. kata kata cikgu semasa aku dalam pengajian sentiasa terpahat di minda, dan aku pakukan dalam hati supaya satu hari nanti, aku pasti akan berada di tempat kamu cikgu dan juga dengan berkat doamu cikgu. alhamdulilah. kini..kita sudah jadi rakan sekerja tetapi kamu tetap kekal sebagai seorang cikgu untuk saya. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya