1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, August 21, 2013

RAYA ZARA 2013. SANGAT FUN OK!!!

Salam satu syawal...

al kisah zara dan kolam..hahahahaha..kalau dibiarkan dia akan duduk aje dalam air ni. mau taknya, bangun tido aje terus nak mandi kolam!!!!!! alahai anak... iskkk dah mengigil dah tapi maintain ajek.


 steady aje dia dalam pelampungnye...tapi mulutnya sangat bising!!

 taknak pakai pelampung kunun. so heronya ambi la papan tu supaya zara belajar berenang. suka la budak tenit tu. zara langsung tak takut lemas agaknya. 

 dia cuba menenggelamkan badan dia, berani!!

 owh heavenya mummy...nak duk kampung je la..taknak duk kolumpo la...hahaha

 happy wif cousin dia.

 ada potensi pandai berenang ni kalau di latih ni. mana tau kan, satu hari nanti "zara atlet sukan renang! " :)



sungguh seronok si tenit ni. cool kan..kolam renang di kampung, dan belatarbelakangkan hutan bukit perpat, kampungku. 

SEBELUM nak balik, walid terpaksa ikut dia berenang di pagi hari. hahahaha..nasib ler..dia dah mula berani dengan air, camtulah jadinya. jenuh nak pujuk dia naik keta, katanya:

zara : rara nak inggal ngan nenek nak inggal ngan aki.

mummy : yer ker ni, kalau nangis nanti camna?

zara : mana ada rara nangis, nenek aik ( baik) ngan rara. mummy, oleh la, rara inggal ngan nenek kan.

aki : lain kali suruh mummy balik kerap sikit.

terdiam gak aku bila ayah cakap camtu.hihihi.
macam macam cara aku pujuk dia, akhirnya berjaya tapi dengan meninggalkan satu janji pada zara. 

suara hati: insyallah ayah, aku akan cuba untuk selalu balik. alasan keje bukan lagi alasan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya