1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, August 21, 2013

SATU SYAWAL 2013

Salam syawal...

al kisah zara di pagi raya. 

 salam walid di pagi raya. moga zara sentiasa jadi anak yang taat ye sayang...

 lamanya dia salam walid. bila turn mummy ni!!!! kami anak beranak salam raya dalam bilik dulu, sebab nak mintak ampun bagai, nanti ternangis malu plak ngan adik beradik kat luar tu. hihihihi.

 saya nak keluar beraya la mummy!

 mummy dan walid.

entah kenapa la tahun ni, kami tak snap pic satu family. hurm..mungkin ada yang terlupa tapi biasanya aku la akan ingatkan tapi tak tau la kenapa pagi raya hari tu aku jadi orang yang paling sibuk kat dapur!! sampai terlupa, masing masing pun tak ingatkan aku.

kebetulan pulak tahun ni yang beraya kat umah mak, aku dan kakak saje. so bila tak ramai jadi tak lengkap rasaya.

biarpun tanpa pic raya satu family, raya tetap raya. meriahnya sebab dapat berkumpul dan yang paling penting, dapat meluangkan masa dengan mak dan ayah. rasa macam nak duk lelama je kat kg kan, tapi apakan daya, aku perlu ke kota untuk mencari rezeki. sob sobbb..sedih plak. kesat air mata...tarik nafas...smile :)

2 comments:

  1. cantik baju raya zara. sedondon warnanya dengan walid dia.

    ReplyDelete
  2. ya..tahun ni zara sedondon ngn hero dia. bukan main happy lagi dia hana.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya