1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, August 23, 2013

zara naik kuda??? biar benar!!

Salam syawal....
masih belum habis entry raya zara 2013 ni..tak akan dan dan tak pernah habis kisah dia.

al kisah raya ketiga zara. lepas selesai majlis pertunangan Along (mynephew) my other half ajak ke pantai batu buruk. kata walid pada gfnya (zara).

walid: zara nak naik kuda tak?

zara: nak la, ama dah rara tak naik kuda.

hahahaha..aku gelak besar, lama mana ye nak, balik terengganu aje kan kita naik. kuat sungguh ingatan kamu zara.

 walid melayan princess. 

 dia sedang berangan seperti princess, sebab aku cakap, princess. kembang kucup hidung tu. hahahaha..

 macam macam soalan yang ditanya, dari mula sampai ler kuda tu berenti. mummy la yang tolong jawabkan sebab mulut walid ada ulser, hahahhaa...alasan sungguh la.

 ingat zara je nak posing!! mummy pun nak verangan jugak ok.

 zara sedang merajuk dan sedang membebel. 

 protes la kunun sebab kami taknak belikan dia ballon. dia tak mengamuk tapi protes sambil membebel.

finally!!!!! 

5 comments:

  1. heheh..
    kecik2 dh pandai mogok yer..
    nasib baik dpt jugak..

    ReplyDelete
  2. sebab mogok dia berhemah,itu yang dapat jugak.hihi

    ReplyDelete
  3. alooo comelnya cm princess di atas kereta kuda :) alooo majok nasib baik dapat balon

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya