1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, September 9, 2013

aku langgar BMW!!!

assalamualaikum....

al kisah di hari isnin yang mendung..
hari isnin kedua di bulan september
hari isnin juga hari pertama saya hadir ke kelas sebagai seorang pelajar, selama ini sy yang mengajar, tapi kali ini saya duduk di kerusi pelajar yang sudah 6 tahun sy tinggalkan. gementar pun ada, macam macam lah perasaannya, walau hakikatnya sy nampak cool. hahaha..dalam hati allah saja yg tahu. moga perjalanan sy di rahmati allah hendaknya. aminn..

berbalik tajuk di atas. selesai kelas, saya perlu ke pejabat. dalam keadaan yang agak rushing, sy masuk ke dalam kereta dan tarik nafas, rasa kesejukkan aircond jap then baru get ready nak drive.

tangan sy tekan R THEN tetiba bunyi dentungggggg @#@#@#@#@#@..aishhhh..tgk kt cermin, ya allah..aku langgar BMW!!!! dengan gigil kepala lutut, aku turun dri kereta then pemiliknya bukak tingkap dan cakap

pemilik BMW : dont worry, keta saya ok, tengok keta awak ok ke tak.

aku diam,tak jawab, senyum, angkat tangan dan baru aku say sorry. terus memandu ke pejabat dan otak aku berfikir..orang kaya kan..tak kisah pun ketanya di langgar, tapi yang tersemat di minda aku, adalah ayatnya tadi. tapi terima kasih juga sebab pemiliknya tak marah tapi sedikit sinis gitu. hurmmm..fikir yang baik baik aje. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya