1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, September 2, 2013

DINNER PALING MALAS !!!!


NAma menu kat atas adalah ROTI Dangdut!!! hahahahha. actually aku kidnap resepi ni dari pakcik cafe JKR. cuma yang bezanya resepi kami adalah, intinya sahaja. pakcik tu guna telur masak separuh dan aku pula guna daging burger. sebabnya aku guna daging burger adalah,  telur yang aku beli tertinggal kat speed mart, so ini aje lah yang aku eksperimen kan. kata tak nak makan nasi time dinner kan....tapi sedap juge.

bahan-bahan

roti
daging burger / telur masak separuh
sos black pepper
mayonis
baked beans
green peas

korang main campak campak ajek, sambil pejam mata pun boleh buat..hihihihi..
selamat mencuba bagi yang sentiasa kesuntukan masa.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya