1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, September 12, 2013

i'm so TIRED


moga allah gantikan kepenatan aku ni dengan keceriaan bila tengok zara dan sembang dengan my other half.

memang aku tak keje mencangkul pun, tapi bila otak bekerja memikir dari pagi sampai petang, secara tak langsung badan aku akan jadi sangat penat. AKU PERLU CARI supliment tambahan selain dari ubat bekalan doktor. inilah pesakit kencing manis, cepat penat, kalau kurang gula dan terlebih gula so..sedang sedang aje la yer.

tak merungut pun :( cuma sekarang ni tengah mengadaptasikan diri menjadi pelajar dan bekerja dalam masa yang sama. moga allah permudahkan perjalanan dan moga allah gantikan kepenatan ini dengan sesuatu yang manis. aminn....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya