1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, October 14, 2013

JUMPA di alam MAYA

assalamualaikum..

salam hari isnin yang indah..hari ini opis aku seperti dilanggar garuda. semua dah bercuti. aku?? tak cuti. kenapa tak cuti? simpan cuti hujung tahun ler!!

nak share cerita yg tertangguh minggu lepas. berkenaan dengan tali persaudaraan. sebenarnya, aku dah lama jadi silent reader dan selalu blogwalking blog seorang blogger. setiap kali aku terjah, dan membelek cerita-cerita lama dia, aku dapat rasa kan sesuatu. hurm..macam kenal tapi kat mana aku kenal yer??? persoalan yang takda jawapan.

tibalah satu hari, pemilik blogger ni telah mengepost satu entry tentang incik suaminya, jelas lagi terang! aku terus tunjuk kat my other half, ini mat k, anak sedara my other half!!! fuhh..betapa dekatnya jarak kami, tapi sebab masing2 jarang jumpa, dia tak berapa nak cam aku..hihihi. akhirnya jumpa di alam maya. kan betul detik SUARA HATI KU. dia yang aku maksudkan ialah Mieza jhaa k  

 inilah dia..rakan-rakan blogger pasti kenal kan...hihihi..untuk mieza..moga sentiasa suksess dalam bisnes dan sentiasa menulis.

6 comments:

  1. wah..alam maya merapatkan silaturahim..

    ReplyDelete
  2. Si empunya diri baru datang..hehe..serius xperasan..ingat lagi mula2 kenal blog ni aritu..

    ReplyDelete
  3. Kecik jer dunie nie kan..rupa2nya sama2 blogger.. =D

    ReplyDelete
  4. aiman-gift2013.simplesite.my

    follow me to ya..thanx dik..

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...

    visit sini... best dapat jumpa rakan blogger di alam maya.. moga erat lagi persahabatan..

    mselim3

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya