1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, October 21, 2013

LUPAKAN TAB!!!!

assalamualaikum....

berkongsi kisah dia adalah sebahagian yang amat penting dalam kehidupan aku. hujung minggu ahad, berkesemptan sekejap untuk keluar shopping barang arts zara. Aku perlukan mulakan dengan sesuatu yang mengerakkan fizikal tangan / jarinya. doktor kata ada kaitan dengan pemikiran. 

 ralit sungguh si zara ni. hurm..dia suka dengan aktiviti baru. alhamdulilah...

 mengacau warna. serius nya muka dia..takut la mummy nak kacau.

hahahah..finally..dia campur sendiri warna yang di asingkan. tak pa zara. buat la apa saja untuk proses pembelajaran.

actually..zara takda masalah untuk kenal warna. cuma bila dia ada aktiviti melukis zara akan belajar untuk fokus. insyallah..

19 comments:

  1. Assalamualaikum...
    pembelajaran sebegini memag baik untuk tumbesaran kanak-kanak. keep it up zara! =)

    ReplyDelete
  2. khusyuk zara melukis..serius ja muka hihi

    ReplyDelete
  3. nk blejar printing baju ye...seronok tengok dgn hobi baru dia

    ReplyDelete
  4. Bagus aktiviti mcm ni.. melatih anak2 berfilir melalui ekspresi corak.. best :)

    ReplyDelete
  5. waa... boleh mama buat aktivitivi ni dengan anak mama juga.. :) menarik..

    ReplyDelete
  6. Muka Zara ni ada iras Wawa kan..

    ReplyDelete
  7. comelnye zara
    siap lukis x pakai bj..hehe
    moga membesar jd anak yg baik
    yumida isi tabung Nuffnang sini - churp2 - selamat menabung :)

    ReplyDelete
  8. fokus betul zara ni mewarna kan...

    ReplyDelete
  9. kusyuk betul zara melukis.. kreatif je corak yang terhasil.. :D

    ReplyDelete
  10. ralit btol dia mengecat =) inshaa'Allah jd budak yg kreatif 1hr nnti..baju tu mmg dah xpkai ke???

    ReplyDelete
  11. pcl ingatkan zara conteng gambar dia..haha rupanya censored lah .., budak cute !

    ReplyDelete
  12. datang sini tengok zara.

    hmm.. baru la teringat, kami anak beranak tak de pun aktiviti mewarna ni

    ReplyDelete
  13. salam:)
    kreatifnye adik nii.suka tgk budak2 buat art mcm ni:)
    nnt free singgahlah ke blog noly ye
    www.nolyanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. pandainyanya...ada bakat melukis ye dik..good2

    ReplyDelete
  15. pembelajaran yg bgus.. teruskn...

    ReplyDelete
  16. wow..kreatifnye anak dara sorang ni. keep up gurl

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya