1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, November 8, 2013

CUTI DEEPA . ini yang aku kerjakan

Assalamualaikum...

salam hari jumaat untuk semua rakan rakan blogger. hari ni relax sikit. apa lagi, pulun tulis entry yang lepas lepas la kan. Minggu ni minggu cuti KAN, so opis aku seperti dilanda garuda! senyap sunyi. ye la kan bermula dengan cuti Deepavali sampailah cuti Awal Muharam, cuti panjang la..aku nak simpan cuti untuk dec dan januari..hahahahha.

cuti Deepa korang kemana?? aku?? kat umah aje. tak bercuti kemana pun. plan nak gi PD tp last minit nak booking, jangan haraplah kan. maklumlah kena la ikut schudule my other half tu. hihihi.

walaupun cuti, aku tak bercuti. kerja rumah yang tak pernah habis kan. ditambah pula dengan tempahan LASAGNA BEEF AND CHICKEN..alhamdulilah. so kerja aku di hari cuti deepa, menghantar lasagna ke rumah customer. di lembah klang sahaja.hihihi.

lasagna beef

jeng...jeng...jeng....selain Lasagna, aku ada amek order untuk mini pretzel yang ada macam2 flavor, cer tengok kat side kanan blog tu. haaaaaaaaaaaaaa..itu dia. kudapan Amerika. kalau nak try rasa, sila pm, whatsapp ke. jangan segan segan yer.

sibuk tak mummy ni??? uiiii..sibuk sangat !!! takda la sibuk sangat pun. actually, aku suka  buat apa yang sedang aku buat, sebab tu aku tak terasa pun beban tu. enjoy dengan apa yang kita buat, pasti kita yang gembira.

OK UOLS..KALAU NAK CUBA..ROGER MUMMY ZARA OK..PASTI ADA SESUATU MENANTI ANDA. :)

6 comments:

  1. waa..untung la akak reti nak masak lasagna beef..sy tak reti la :(

    p/s cuti sy duk ruma ja hukhuk

    ReplyDelete
  2. Pndai wat lasagna..nasib baik x duduk dkt sini..klu x dah oder tau...wat pretzel pun pndai?wah...sya teringin jgk nk cba2 buat ni..nampk sgt cntik :)

    ReplyDelete
  3. lama dah saya tak buat lasagna.... menu simple dan senang kan.... nampak sedap tuu.... :)

    ReplyDelete
  4. Jauh weh, kalau tak bolehlah kita order. Tengok gambarnya mengancam, home made mestila sedap. Aduii...hujan lagi. Laparrr.

    ReplyDelete
  5. Lasagna mmg best.. cukup menyelerakan.. :)

    ReplyDelete
  6. Sedapnya lasagna.. nak sikit boleh.. makan panas2 mesti sedappppp.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya