1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, December 5, 2013

ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

 Syarat syarat

- Backlink kan banner ga ni atau tempek je banner ni. 
 - letakkan satu gambar hujan/titik hujan yang paling diminati.(tak kira la gambar ambil sendiri ke,gambar google ke,janji ada.hehe)

Macam ni

- tajuk entry ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY
- follow blog 
Adrianna syaz
rizalpaperbaghead,
aefaaerisya,
gundipulut,
bifasvendor,
Triglobedynasty

- follow insta bifasvendor
(kepada yang ada akaun insta)

10 comments:

  1. Wow..indah sungguh pandangan mcm nak redah je masa ni.. Gud luck Ija.

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya.. cantik titisan air hujan yang jatuh tu.. :D

    ReplyDelete
  3. Akk..tima kasih sudi join ga hujan sya..gambar hujan yg akk letak pun cntik..i like ^_^

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen dear.
    Jika ada kesempatan, jom join contest Hijrahku di www.maeraismail.com. Ada hadiah wang tunai, tasbih mutiara, shawls, bawals dan macam-macam lagi!

    ReplyDelete
  5. wah ! percikan air hujan ... nice .

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya