1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, December 11, 2013

SEBOLEHNYA AKU


Sebolehnya aku

 mendengar setiap resah
kusut
serabut
kamu, hampir setiap malam.
aku tak minta balasan apa pun..
tapi dalam diam..
kamu.......???!!!

Sebolehnya aku diam
sebolehnya aku sabar 
sebolehnya aku redha
sebolehnya aku nak lupa apa yang aku dengar 
sebolehnya aku ignore
kerana...............................................
hubungan sahabat ini sudah terlalu lama..

sebolehnya aku tidak perlu
untuk concern sangat kan..
tapi kau juga datang menempek 
cerita itu dan ini. 

sebolehnya aku sentiasa ada...
tapi kini sebolehnya aku pergi 
itu yang sebaiknya.........

suara hati: jangan sekali kali buat orang. biarlah orang nak buat kita berjuta kali pun. alhamdulilah.



4 comments:

  1. semoga terus bersabar selagi boleh bersabar.. betul tu, biarlah orang buat kita, tapi kita jangan buat orang..

    ReplyDelete
  2. Betui..bersabar je..bls 2 blik pun xde guna.. kn.. :)

    ReplyDelete
  3. Semoga diberi ketabahan & bersabar.. aamiin..

    ReplyDelete
  4. Salam...singgah sini...kalau tak keberatan sudilah join GA saya yer....http://mawarberduri4147.blogspot.com/2013/12/special-giveaway-by-afiqah.html..Tq...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya