1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, February 12, 2014

#feberet#capturesendiri#wordless#

 milo tabur....ini minum time zara takda...aku memang kurang bagi zara minum milo sebab sistem penghadaman dia  tak berapa lawas.

 ice blended chocolate kat taman teratai ampang. 

 rojak betik terengganu!!! terbaikkkkkk..sedappppp. ini my bff yang buatkan untuk aku. sebab aku memang mengidam nak makan ni. tq my dear ma.

 yummy omelet. tq my other half.  every morning dia bikin kan aku ini. tak pernah bosan ok..sangat sedap.


5 comments:

  1. Alololo... sungguh sedap akak tengok Ija... rajin sungguh en suami ija buatkan omelet tu ye :)

    ReplyDelete
  2. sedap... sama kak..saya pon xboleh minum milo.. ssh nak buang nanti..akekeke

    ReplyDelete
  3. wahh sedapnya menu ni..kalau dapat makan tak pandang kiri kanan dah :)

    ReplyDelete
  4. yummy.. semuanya menyelerakan.. sy pun suke milo tabur.. kadang2 makan milo mcm tu je..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya